Misteri ! =="

Lirik asal : Kabus Band
Lagu : Kabus Band

Misteri ,
Kau menghantui ,
Setiap kehidupan yang ada di dunia .

Oh Misteri ,
Jangan sembunyi ,
Tiada yang bisa lari dari misteri ,
Tapi aku ingin .

Hoo ..
Aku ! Dilanda Misteri ,
Hidupku ! Selalu dihantui ,
Kita ! Mempunyai kamisteri ,
Jangan biarkan misteri kembali .

Hoo ..
Misteri ! Jauhi dari aku ,
Cinta Ini ! perlu kembali ,
Oh Misteri ! Jangan kau kembali ,
Jangan cuba untuk kembali lagi .

Pergi jauh dariku ,
Jangan cuba mendekatiku ,
walau kau sayangi aku ,
Tinggalkan aku selamanya .

Misteri ,
Kau Menghantui ,
Jangan kau sembunyi ,
Oh Misteri !



sinopsis : sebuah misteri melanda seorang insan yang sedang bercinta . Misteri ini membuatkan insan ini putus dengan kekasihnya .


KABUS BAND _____ .

No comments:

Post a Comment